Stay Close
As her wedding approaches, Megan Pierce is troubled by a visitor from her past; Detective Mike Broome finds a new disappearance reminiscent of a cold case.
Megan enlists help from an old friend as she seeks out the truth about Stewart; Broome suspects a connection as more missing persons start piling up.
Dave's mother's claims of an unwanted visitor prove unsettling for Megan; Ray and Kayleigh both revisit the night Carlton -- and others -- went missing.
Harry brokers a meeting for Megan; Broome takes a leap in his personal life; Ray is questioned by the police as he tries to piece together his memories.
Megan's reunion with Ray is cut short; Broome and Erin investigate an anomaly in the pattern of disappearances, leading them to a complicated old case.
Dave's stag night turns testy thanks to an uninvited guest; Ken and Barbie turn their focus on Megan's family; Lorraine mourns the loss of a friend.