Steven Spielberg Presents: Animaniacs
The Warner brothers, Yakko and Wakko, and their sister, Dot -- three inseparable siblings -- have a great time creating havoc and mayhem in the lives of everyone they meet.
Yakko sings a song about the nations of the world; in 1905 Germany, the Warners inadvertently help Albert Einstein discover the theory of relativity; the Brain wants to win money so he can finish his device.
The Warners help Michelangelo paint the Sistine Chapel; Squit must pass the initiation test to become a Goodfeather.
The Warners are put through charm school in order to attend a high-society bash on the studio floor.
The Warners do a "Flipper" parody; Mr. Plotz's secretary gets sick and the Warners act as temporary office workers; Mindy leads Buttons on a frantic chase at the airport and into the wilderness; the Warner siblings answer the musical question.