Stories in Motion
The Red Bulletin delivers cutting edge stories on people who accomplish extraordinary achievements, move beyond the norm, test their limits and passionately seek adventures while breaking new ground.
The Peterhansels: Das wetteifernde Dakar-Paar
Stéphane and Andrea Peterhansel, freshly crowned FIA World Cup for Cross Country Rallies champions, will race the Dakar Rally 2020. In this story by the Red Bulletin, the husband-and-wife team explains how they prepare for this grueling off-road race in the desert.
Obstacle course racer Ida Mathilde Steensgaard shows you how she combines heavy OCR training with a 9–5 office job, and how – with proper planning – it's possible to achieve everything in a day.
In this documentary by The Red Bulletin, Canadian cave diver Jill Heinerth descends into deep underwater caverns in pursuit of new frontiers of science and exploration.