Striking Out
Skipping out early from her own bachelorette party, solicitor Tara Rafferty is shocked to find her fiancé and law firm colleague, Eric, in bed with another woman. Brokenhearted, Tara leaves Eric and the firm to build her own practice in the hopes of starting fresh.
Still reeling over the sudden changes in her life, Tara has to deal with a case of a disputed will when a friend threatens to throw her own sister out of the family home after being named sole beneficiary.
Tara is forced to work alongside Eric when they take on a case of apparent bigamy after two women claim to be married to the same dying man and wish to be acknowledged as his next of kin.
Things intensify as Tara juggles the enquiry while representing a father fighting to gain full custody of his child.