Superhands Once Upon a Time
The Uninhabited Planet
A famous octopus on the internet discovers an uninhabited planet! What adventures will he face? Who will he meet? Join this space story with SuperHands and let your imagination fly!
Party Surprise
The brothers Alberto and Roberto seem unprepared for this surprise, which wasn't really a surprise! SuperHands will tell us this crazy story! Let's enjoy the rainy day by creating stories too.
Santa's helpers also deserve a vacation, and Donizete goes in search of a calm and quiet destination to relax! What he didn't expect was to find a fan there!
Airton abandoned his life as a butler to become a pirate! But it seems things are not going very well with his crew.
Many incredible talents appear on Mr. Santos' TV show; today it's Soraia Sorriso's turn, the comedian snake! Will she manage to make the audience laugh? Or will she pursue a new career?
Denissauro has no idea where he is! Could he have been abducted? Who will he meet on this strange planet?