Surge
Nora and her brother Ben are both night drivers for a PHV company. When Nora helps her brother out by delivering a mysterious bag for him, she unintentionally gets involved in a dangerous criminal network.
Nora is a night driver for a ride-sharing app. Addicted to amphetamines, her life is falling apart: she's drowning in debt, recently divorced, and is sleeping in her car to save money.