Surviving the Amazon
Jungle Killers
A jaguar stalks the river, a snake makes a killer move and a stealth tarantula waits to strike. Nothing is safe when the Amazon's predators are on the prowl.
Swing through the canopies of the Amazon's trees with a look at its 1,200 species and the creatures who call their leaves, branches and shadows home.