Surviving the Asteroid
In the heart of Colorado, palaeontologist Tyler Lyson and his team found valuable evidence of the rebirth and evolution of animal and plant species during the first million years after the fall of the asteroid.
A new era is opening at the heart of which humans will be born a few million years later. But a question remains. On this earth littered with ashes and debris, how did life find its way to renewal?