Sweet Tooth
Out of the Deep Woods
Growing up in a remote cabin with his father, Gus learns lessons about the dangers that lurk beyond the fence to the outside world.
Sorry About All the Dead People
Gus follows Big Man into the unknown; Dr. Singh discovers what it will cost to save Rani; Aimee finds a new beginning after the world ends.
Eager to send Gus on his way, Big Man figures out how to hide him in plain sight; the Singhs attend a neighbourhood party that takes an ominous turn.
Gus comes under the protection of some new friends as Big Man's past catches up to him; Dr. Singh fears a neighbour will uncover Rani's secret.
Gus and Big Man pick up a travelling companion who suggests a perilous shortcut; Aimee's sanctuary comes under threat; time is running out for the Singhs.
In a moment of desperation, Dr. Singh makes a bold promise; a lost memento makes for a bumpy ride to Colorado; the Last Men close in on the Preserve.