Tales
Inspired by the lyrics of Meek Mill's `Cold Hearted', this episode explores the life of a megastar rapper who is fatally shot with his faithful sidekick by his side, and all the suspects.
Children's Story
Inspired by the lyrics of Slick Rick's Children's Story, we follow two penniless teenagers who learn the lesson of karma the hard way when they start robbing people in their neighbourhood.
Inspired by the lyrics of Fetty Wap's Trap Queen, we tell the story of devoted love: Crystal discovers that her boyfriend, the love of her life, Reggie, is running drugs out of their strip club.
Inspired by the lyrics of Jay-Z's `99 Problems', two BLM activist college lovers go on the run to escape the clutches of the police.
Inspired by the lyrics of The Roots ft Erykah Badu's `You Got Me', a highly disciplined dancer, about to perform in an important show, falls for a man who gets her to lose control.