Tarantula
A respected but uncertified tattoo artist delivers absurd yet introspective monologues about the residents of the Tierra Chula Resident Hotel and their misadventures.
A respected but uncertified tattoo artist delivers absurd yet introspective monologues about the residents of the Tierra Chula Resident Hotel.