Greg Davies is the 'Taskmaster' in this game show that challenges the wit and wisdom of five comedians, who are all putting their reputations on the line. Alex Horne assists Davies in setting up unique and ridiculous tasks for the competitors.
Comedians get competitive as devious Greg Davies sets them a series of absurd challenges! Identifying pie contents and making a film backwards are on the agenda this time.