Teletubbies
Tinky-Winky, Dipsy, Laa Laa and Po frolic and play in the idyllic Teletubbyland, while a baby's face in a sun coos and laughs. The Teletubbies have televisions in their stomachs on which they watch real children. A large, pinwheel-shaped windmill begins a magical event during episodes.
Tinky Winky, Dipsy and Po have their favourite toys to play with but Laa-Laa doesn’t have the ball so the others help find it. The Teletubbies watch a Tummy Tale about a boy and his favourite thing: a bike.
The Teletubbies eat Tubby Custard and ride the Custard Train around Home Dome. A child in Tummy Tales tries to make his baby sister laugh.
Tinky Winky keeps standing in the way of Laa-Laa’s view of the flowers but Laa-Laa likes looking at Tinky Winky just as much as the flowers. The Teletubbies watch a Tummy Tale where children play hide and seek.