Terra Formars
Symptom: Mutation
Twenty years have passed since the doomed Bugs 2 mission, and a strange new disease is ravaging Earth; to save his friend from the malady, Akari Hizamaru enters an underground tournament only to find himself pitted against a savage foe.
Oscillating between melancholy and rage, emotions run high for Marcos as his reminiscing fuels an attack that leaves his teammates awestruck.