The 1990s: The Deadliest Decade
The community of Fort Myers, Florida, is rocked when the historic Coca-Cola plant explodes. But after a beloved teacher is shot, a culture of gang violence emerges.
Soldier Of Misfortune
Pvt. Tracie McBride had just started military intelligence training when she was kidnapped from a laundry room. The hunt for her unveils a tale of horror.
When a young couple vanishes from their estate and their Lamborghini appears in the Everglades, officers fear they are victims of a gang of brutal bodybuilders.