The Amazing Spiez!
Siblings Lee, Megan, Marc and Tony Clark are, to all intents and purposes, normal kids, but they have a secret that not even their parents know about. They're actually special agents for the World Organisation of Human Protection.
The team are tasked with protecting a famous television actor from a number of incidents. To stay close to him, the gang are given roles in his spy show.