The Aquarium
Aquariums play a vital role in sea life conservation across the globe. Now, Georgia Aquarium is sharing the remarkable stories that unfold there every day.
Slimy Is The New Fuzzy
The dive team have a tricky job adding a large fixture into one of the tanks. Plus, the vets fix a penguin's broken leg.
One of the blacktip reef sharks is not eating properly, so the staff try to work out why. And, the aquarium's sea lion, Scarlett, graduates from pup kindergarten.
Trainers get two rescued sea lions ready for eye surgery. Meanwhile, intelligent giant octopus, Ophelia, needs attention and the team head to the Bahamas.
Two African penguins have been together for 25 years, but one is now having problems with his eyes. Plus, a piranha needs surgery on his mouth.