The Aquatope on White Sand
The Tropical Fish Ran Away
Fuka wanders off to Okinawa after quitting her idol job in Tokyo; she meets Kukuru, who is the director at Gama Gama Aquarium.
Fuka learns why Kukuru is working so hard to keep the aquarium running; she's asked to feed the penguins for an event, but things don't go quite as planned.
Fuuka's mother comes to Gama Gama Aquarium to take her home, but she isn't ready to leave just yet.
Kukuru and the crew brainstorm for ways to attract more visitors to Gama Gama Aquarium; they decide to try selling some sweets.