The Architect
In the near future, in Oslo, a trainee architect looks for a suitable space to build a thousand flats in central Oslo, only to discover that the most suitable location is the parking garage where she lives illegally.
The Intern
In a future car-free Oslo, Julie faces a daunting housing market; when her rent skyrockets, she finds an unconventional solution, a housing community in a parking garage.
Neighbors
Marcus and his girlfriend Nina are weighed down by debt; Julie gets to know her neighbour in the parking garage, the activist Kaja; Julie gets an idea for the competition, but she can't win as an intern.
Julie claims all the money from the competition and gets the loan she requires; on her way out of the office, Julia encounters Kaja and gets to see the results with her own eyes.