The Asterisk War
Witch of the Resplendent Flames
Ayato Amagiri transfers to Seidoukan Academy. After a number of scrapes on his first day, Ayato isn't getting off to a good start.
Ser Veresta
As Julis owes Ayato, she offers to give him a tour of the academy, unaware that she is not the only one wishing to play tour guide.
Julis stands by her word and shows Ayato around the city on their day off, giving him a chance to get to know the princess better.
After receiving a letter, Julis runs off, leading Ayato to rush after her, concerned that she may be in danger.
Julis remains angry with Ayato after he didn't comply with her order. Meanwhile, Ayato discovers more about Kirin Toudou.