The Au Pair
Tensions at a birthday party reach boiling point, leading to an injury and shocking revelations. Amber begins to question Sandrine's true intentions, setting her on a dangerous path.
Zoe embarks on a search for answers, but the more she uncovers, the more uncertain everything becomes. Sandrine reaches out with a desperate plea, while George guards secrets of his own.