The Auto Firm With Alex Vega
Alex customises professional baseball player Carlos Carrasco's rare Ferrari 488 GTB. A 1975 International Harvester Scout gets a total overhaul.
Alex customises a high-performance Mercedes SUV for professional baseball player Yeonis Cespedes. A family converts a Mercedes Sprinter into a recreation room on wheels.
Zumba fitness creator Beto Perez gets a customised 2017 Lamborghini Aventador. Miami construction mogul Aquino Melo has his work truck transformed into a luxurious ride.
Alex modernises a vintage Cadillac Fleetwood to its former glory. Plus, All-Star shortstop Alexei Ramirez gets a custom Jeep Wrangler supercharged.
Alex customises a Polaris General for music producer, Akon, for a unique solar power initiative in Africa. Plus, he gives a Range Rover SUV an off-road look.