The Beast
An old friend gets Barker and Ellis in on a case involving millions of dollars and a deadly virus; a boy has been infected with a virus in order to blackmail his mother.
Barker and Ellis are assigned to keep a top nuclear physicist alive and get her to the Nuclear Regulatory Commission so she can testify; Rose stops by Ellis' flat.
Barker and Ellis investigate an FBI agent who may have gone rogue; Ellis goes undercover at a security company to get close to the subject; Barker searches for the subject's former girlfriend.