The Beat
The New Recruit
Members of the Beat Enforcement Team welcome new recruit, intern Mariya Zhalovaga; Veteran Shane Aitken tries to explain to her that she must quickly learn to work in the field, for her own safety.
Constable Kristie Fisher returns from medical leave, her latest attempt at getting pregnant having failed. With her partner, Tara, she escorts a local resident who's been receiving threats from a violent ex.