The Benza
Chris and Kyle live in peace and happiness in their shared house until their toilet seat breaks.
Chris and Kyle receive a mysterious key and make a new friend while looking for information.
Chris and Kyle learn more about the mysterious Final Benza from treasure hunter Alena and have a run-in with their teacher, Inko Sensei.
Chris and Kyle's hunt for the Final Benza continues as they break into Noguchi's flat with Alena after receiving an ominous warning from Tamura.
Chris and Kyle head to the location of the next map shard with Alena and Inko Sensei, but find it more difficult to get to than they initially thought.
The efforts of Chris and Kyle to learn the secret of the Final Benza are finally rewarded. Meanwhile, the truth behind Inko Sensei's diabolical plans is revealed.