The Big Swindle
The Fake Funeral Scam
Unsuspecting families bought funeral plans worth thousands of pounds from Barry Stevenson but had no idea the plans were fake, and their money had been stolen.
Couples are devastated when their big day is ruined by a wedding planner scammer. Dana Twidale conned dozens of couples out of thousands of pounds.
When Paul Stocks was thrown out of a hotel booked through a bogus travel agent, he realised he was part of a holiday scam involving hundreds of victims.