The Blacklist: Redemption
Tom Keen teams up with Susan 'Scottie' Hargrave in this thrilling spin-off from the hit US show. He also secretly starts to dig into his murky past.
Tom and Solomon go undercover on an international flight they believe will be hijacked. Howard urges Tom to find proof of Scottie's conspiracy.