The Boys
When superheroes abuse their superpowers instead of using them for good, The Boys embark on a heroic quest to expose the truth about The Seven and Vought, the conglomerate that covers up their dirty secrets.
The Name of the Game
When a Supe kills the love of his life, A/V salesman Hughie Campbell teams up with Billy Butcher, a vigilante hell-bent on punishing corrupt Supes — and Hughie's life will never be the same again.
The Boys get themselves a Superhero, Starlight gets payback, Homelander gets naughty, and a Senator gets naughtier.
Get Some
It's the race of the century. A-Train versus Shockwave, vying for the title of World's Fastest Man. Meanwhile, the Boys are reunited and it feels so good.
On a very special episode of The Boys… an hour of guts, gutterballs, airplane hijackings, madness, ghosts, and one very intriguing Female. Oh, and lots of heart — both in the sentimental sense, and in the gory literal sense.
The Boys head to the "Believe" Expo to follow a promising lead in their ongoing war against the Supes. There might — MIGHT — be a homicidal infant, but you'll have to see for yourself.