The Bronze Garden
Desperate parents search for many years trying to locate their daughter who disappeared without a trace on a Buenos Aires subway when she was four years old.
The lives of Fabian and Lila Danubio change when their 4-year-old daughter disappears.
On the verge of despair, Fabian meets a new ally and an important clue turns up.
The police find a lead involved in trafficking women; Fabian receives a game-changing phone call.
Fabian and Doberti stand guard outside Silva's son's house, hoping to discover something; Officer Blanco returns to Buenos Aires.