The Casagrandes
Going Overboard / Walk Don't Run
When Ronnie Anne finds out her Tio Carlos was a famous skateboarder, she begs him to teach her some new moves. In order to buy a new skateboard, Ronnie Anne and Sid start a dog-walking business that quickly gets out of hand.
New Haunts / Croaked!
Ronnie Anne forgoes a family Halloween tradition in 'New Haunts', and in 'Croaked!', to help Adelaide to get over the passing of her frog, Ronnie Anne and Sid explain Day of the Dead. (S1, ep 3)
Ronnie Anne and Sid look for an after-school activity to do together, but nothing seems to be right for them both. When Maria finally gets a day off, Ronnie Anne has to compete with her family for some much-needed quality time.
The family discovers an amazing tamale cart. Ronnie Anne doesn't believe in an astrological prediction that love will find her.
Ronnie Anne helps CJ get onstage at a dinner show. Ronnie and Sid have to decide whether they borrow money from a lost coin purse.
The family tries to help Bobby get over his test taking anxieties. Carl gets lost in the city zoo in search of Keyon, the Komodo dragon.