The CEO Club
A behind-the-scenes look at female CEOs, from Serena Williams to Winnie Harlow, as they navigate their empires across sports, fashion, beauty, music and business ventures.
Pressure Is a Privilege
Serena pivots her brand strategy, Isabela Grutman features her jewellery line at the CFDA Awards and Loren Ridinger steps into her role as CEO.
Thalia's return to Mexico stirs reflection on her roots, Loren channels grief into healing, and Winnie must choose between stability and ambition.
Dee's shoe line faces a major blow, Isabela scrambles to save a make-or-break photo shoot, and Hannah makes a high-stakes pitch to Loren.
Loren passes the reins to her daughter Amber, Winnie fights for the reputation of her brand, and Thalia turns to music to heal after a personal loss.
Loren gets a tempting offer, Isabella faces work-life balance, Dee races to launch her apparel line, and Hannah reframes her strategy.