The Changemakers
Exploring several topical issues including mental health, LGBTQ+ and transgender rights in the USA, the UK's cost of living crisis, and the links between systemic racism and maternal mortality, immigration and the environment.
The Changemakers team explore the contentious issue of LGBTQ+ rights in the state of Alabama, where the most anti-trans laws in the country were recently passed, directly affecting young people's rights to self-determination.
The Changemakers explore the water poverty and plastic pollution crisis facing Ghana; despite having one of the fastest growing economies in Africa, nearly one in ten Ghanaians spends 30 minutes a day getting water.