The Comedy Store
Comedy Store, The 1
A look at the evolution of comedy and the iconic LA club that launched the careers of some of the most legendary comics of all time: Freddie Prinze, Richard Pryor and more.
The 1979 comedy strike saw Mitzi and The Store's comics enter one of the darkest moments in history. But it wasn't long before the club was back on its feet.