The Competition Crib
The Mario Kart Boss
Neymar Jr and his friend battle it out playing Mario Kart on Nintendo Switch. The winner gets the glory, the losers do the press-ups. Start your engines!
1v1 Corridor Challenge
Neymar Jr takes on his friends one on one in the corridor of his home. Who will get past him quickest with the football – João, Gustavo, Jô or Gil? The winner gets the glory, the loser gets the punishment.
Who's fitter than PSG's star man? Neymar Jr hits the gym and looks to show off his strength to his friends João, Gustavo, Jô and Gil with a brutal fitness test.
The top corner is no problem for Neymar Jr, so what about scoring on an open car window? Neymar Jr and his friends João, Gustavo, Jô and Gil take on some target practice in the garage. What could go wrong?