The Crack of Dawn
Li Xiao Nan (Sandra Ma), a hardworking real estate agent and noodle stall owner, leads a challenging life hidden behind her seemingly dedicated facade. Her husband, Su Rui (Liu Kai), is a violent, unfaithful man drowning in debt, making her marriage a living nightmare. When she reconnects with old friend Wang Cheng (Bai Ke), her life takes an unexpected turn. Meanwhile, Su Rui continues to manipulate Yu Hong (Zhang Yao) with his deceitful charm. Trapped in a desperate situation, Xiao Nan struggles to find a way to break free from her toxic marriage and reclaim her life. This is a 2022 Chinese thriller drama directed by Niu Chao that explores themes of survival and personal resilience.