The Curious Life And Death Of...
Joining Doctor Lindsey Fitzharris as she unearths buried evidence and witness accounts about various famous deceased people.
Lizzie Borden
Medical historian Lindsey Fitzharris conducts a virtual autopsy to examine the case of the world's most famous axe murderess.
A Rolling Stone
Dr Lindsey Fitzharris explores the mysterious death of Brian Jones, founder of the Rolling Stones, looking at the role that drink, drugs and rock'n'roll played, and whether there is evidence of murder.
Medical historian Lindsey Fitzharris conducts a virtual autopsy to examine the case of the world's most infamous drug lord and whether he was killed by the police, a US drug squad, or his own hand.