The Deep
Here Be Dragons
A dragon-hunting expedition leads Ant to find an ancient scroll that holds clues to an amazing mystery. However, his family are trapped by the dragon and only Ant and Jeffrey can save them.
A new artificial intelligence running the sub stops the Nektons from saving a kayaker because it's too dangerous. When the Nektons try to shut her down, she takes over completely! Can Ant outwit AIMY and save the day?
The object that Will and Ant retrieve from the deepest part of the ocean is not what they expect. They've been duped, and now there's a stowaway on the Aronnax trying to take control of it.
Are aliens stealing things from an island and dragging them underwater? Ant believes that's perfectly reasonable. The Nektons investigate and find something even more dangerous, but can they escape?
Someone just stole the rarest tortoise in the world and the Nektons are searching for it. However, they do not know that the man who stole it secretly wants to capture them too, and they are walking into a trap.