The Devil Speaks
Using real audio recordings involved in real investigations to peel back the layers of the case. From police interviews to phone recordings, the investigation is walked through until one last recording helps to solve the case.
Bloodlines
Elderly couple Roy and Angie Woodley are found stabbed to death in their home. Initially believed to be a botched robbery, further investigation leads to a vengeful family member.
While searching for Tami Reay, detectives find blood in her car and arrest her husband, Brad; then, they receive a tip pointing at an entirely different suspect.
Joe Morrissey is brutally killed in an apparent home-invasion robbery. However, detectives think the attack was personal and they go on a hunt for suspects - including Joe's wife, Kay.
When Melissa Atkin is found bound and murdered in her home in Tennessee, detectives dig deep into her personal life. From their investigations they uncover a vital piece of evidence that could lead them to the killer.
When John Riebe is found dead in his home in Toledo, Ohio, the investigation quickly focuses on those close to him. A series of phone calls and voice mails prove key in cracking the case.