The Dreamer
Ray Jusepe spends his time between Berlin, Paris, and Tel Aviv. He is an art-house movie director who struggles to make his new short movie. Ray has to make commitments like filming ads for Pierre Doug, a powerful Hollywood producer. Besides, Ray is introduced to shamanic experiences by Adam Constantine, a famous actor who claims life is just a dream, so for that reason, Adam became a womanizer.
Artists and Tourists
While Adam tries to keep in balance his womanizer life, he and Ray have to participate in a streaming challenge for a Youtuber.
Producers and Directors
We can go to the past to witness not just how Pierre asks Ray to film a feature film for one of the majors. But also how Adam and Ray became good friends. Since then, Adam tries to teach Ray how to decode his dreams.
While in the US Pierre wins a movie award, in Berlin, Ray falls in love with a girl he saw in a dream. Ray has to visit Tel Aviv, and Adam has an exciting time with women in Europe.
On his way to Paris Ray meets Guille, a beautiful Spanish girl. Both have their birthday on the 12th of October.