The Driver
Feeling the loss of their son who has cut all ties with the family, Vince and his wife have drifted apart from each other emotionally. Vince is in a rut and has tired of his job. When his friend resurfaces after being in prison, Vince’s life is turned upside down when he accepts an offer to be the driver for a criminal gang.
When Vince's alibi doesn't hold up he has no choice but to follow through with the job, knowing it will change his family's lives forever.