The Egg Band
Discover and groove along with the Egg Band as they sing and play the most popular nursery songs and rhymes, like ‘Wheels on the Bus’, ‘Finger Family’, ‘The ABC Song’ and many more. Join in with the Egg Band as they sing and play their instruments on upbeat versions of these kindergarten classics.
ABC Songs and More!
Join the five egg members of the coolest Egg Band to sing along to the most popular songs and nursery rhymes. Party, dance and go wild to funky, upbeat versions of the classic hits.
Sing Along With the Egg Band
Sing along to your favourite songs sung by the best band in town - The Egg Band. ‘The Wheels on the Bus’, ‘Five Little Ducks’, ‘Finger Family’ and many, many more.
Sing, dance and have fun with classic nursery rhymes sung by the coolest band in town - The Egg Band. ‘Bingo’, ‘Twinkle Twinkle, Little Star’ and the Egg Band’s version of the classic song ‘When the Paints Go Marching In’.
Get ready to move your feet and put your hands in the air as you listen to the funkiest band in town - The Egg Band. Meet farm animals and shapes and discover fruits and vegetables.