The Ex and the Why
Lexi and Chris - Andrew and Laura
Lexi broke up with her ex, Chris, and wants a second chance. Andrew cheated on Laura and wants forgiveness.
When Jess found out that Hannah cheated on her she ran away to Alaska, but now wants her back. Blake broke up with Carmen, his first love, but now realizes he made a mistake.
Elizabeth broke up with Adam because of his jealousy. He realizes that she is the one and wants to propose to her. Diamond cheated on Altone and realizes she lost the love of her life. Now, she wants him back.
Tyler dated Internet Celebrity Chris Crocker, but things went south. Now he wants another chance. April moved to California to be with Armani but it didn’t work out. She lives with his family and wants to get back together.
Brittany dated Matthew but ended things when she felt he lost motivation in life. Now she realizes she made a huge mistake. Mandi and Kevin broke up because they wouldn't stop fighting. Mandi is hoping they can try again.
Sasha and Mariah got engaged and moved to California. Mariah cheated and they still live together. Sasha wants another chance. Will broke up with Allie to get back with his ex-girlfriend. He now wants Allie back.