The Exes
A Little Romance
Phil tries to set up the diminutive Eden with a horse jockey in order to get him as a client, but the jockey insists on being set up with Holly instead, while Haskell helps Stuart sell his collection of old clocks on the internet.
Holly plays matchmaker for Stuart, but the result isn't exactly a success and Haskell fabricates a fabulous online profile of himself to show his ex-wife what she's missing.
Haskell's online girlfriend pays a surprise visit, but she's also in for a shock since he used Phil's picture as his own, and Holly learns a lesson about appearances after finding a homeless man in the laundry room.
Phil mixes his pleasure with Stuart's business when he sleeps with Stuart's dental assistant, while Eden shows Holly or at least her borrowed clothes how to have a good time.