The Flying Winemaker
Eddie McDougall travels around Asia in search of undiscovered varieties of wine.
Eddie meets an Australian winemaker based in Indonesia who is defying the critics sceptical of whether great wine can really be produced in the tropics.
As one of the world's largest wine producers, Eddie sets out to reveal the mavericks behind China's booming wine industry.
Wagyu hot pots, Sichuan chillies and pearl meat and a new breed of winemakers and secret blends.