The Garden: Commune or Cult
Welcome to The Garden
A mysterious off-grid community that went viral on TikTok for being labelled a cult opens its doors to outside cameras for the very first time.
Suspicious Minds
Despite calling the cops, Narayah decides to stay in the commune. Meanwhile, newcomer Tyler M's discomfort with the group's cult-like antics intensifies.
Team Tree and Team Patrick are at odds, threatening the unified collective. Tree wants to let loose and throw a party, while Patrick thinks more work is best. Jessica and Tisheila are invited to stay, but their good vibes vanish when a tornado hits.
Tree's party outburst puts him at odds with Patrick. Tyler dodges the consensus rule to build a storm shelter.