The Gift
An Istanbul painter embarks on a personal journey as she unearths universal secrets about an Anatolian archaeological site and its link to her past.
Serdar orders Hannah to watch Atiye, who discovers Serdar's link to Erhan's mining operation and meets a man from Erhan's past.