The Gone
Irish detective Theo Ritcher teams up with Maori detective Diana Huia to investigate a young Irish couple who have gone missing from a small town in New Zealand's North Island.
A suspected murderer is revealed, and the race is on to find Sinead. But when hope is lost, an unexpected return marks a new beginning.