The Great Game
Corso Manni was a true talent of the ISG, the largest company of prosecutors in Italy, but now he finds himself marginalised from the football world.
Corso Manni watches his career crumble around him, as Russian prosecutor Kirillov sets his sights on the top spot.
As Dino searches for Kirillov's mole inside ISG, Corso must earn the trust of top player Quintana and get him to sign with the Russian.
Corso manages to bring Lagioia to AC Milan's junior team. Meanwhile, tensions begin to bubble over at ISG as Dino starts to suspect Elena.
After learning of her father's illness, Elena announces the merger of ISG with Plustar. Corso makes a shocking discovery.
All-out war breaks out between Elena and Dino as Kirillov tries to take possession of ISG's precious land. Assari makes a tactical error. Valeria resigns as Elena's assistant.
As Dino and Corso hijack Quintana's AC Milan deal, Elena manages to snatch Lagioia from Corso, discovering the true value of the ISG land in the process.