The Greatest Show Never Made
Lucie, Jane, Tim, Daniel, Rosy and John dream of escaping their dull lives of having to worry over money with their 9–5 jobs. They wonder if reality TV can give them a chance to better themselves by being the answer to all their prayers.
The contestants decide to take matters into their own hands after a bizarre week. They contact the news show London Tonight, and they agree to film them the next day. The catch is filming will proceed only with Nik Russian, who's nowhere to be found.