The Guilty
As Maggie digs deeper into Callum Reid’s disappearance, a trip to Germany places a key witness statement in a disturbing light. Claire makes a discovery with distressing implications and, with Daniel under growing suspicion, an unnerving confrontation leads Maggie to a shocking confession.
Under pressure to charge her prime suspect, Maggie’s still not convinced they’ve found the killer. Meanwhile, Theresa’s return pushes Claire and Daniel’s marriage to breaking point. Then an unexpected death effectively closes the case and Maggie faces a stark choice – will she protect her career or expose the truth?